October 22, 2008

can this blog handle a politically incorrect joke?


okay, ready?


what is the difference between Sarah Palin's mouth and her Vagina?




I will allow a period of 1 day for you smartasses to try and guess the punchline in the comments section.



and yeah, it's pretty bad.
and no, I'm not sorry at all.

xo
Grainne

11 comments:

Brains said...

Madam Proinseas, we are in the midst of a close election! Tisk tisk...

grainne proinseas said...

haha I know! but don't you want to guess the punchline?

ß. Andrigon said...

How about:
-One births twerps with special needs, the other spews words are nothing special.

I was trying to go for the flow of a traditional British riddle with that one, but it was hard to fit.

ß. Andrigon said...

I'll rephrase it:

One's words need special attention, the other's twerps have special needs.

ß. Andrigon said...

How about - -

-The rambling sentences from out of the upper orifice sometimes successfully end in a period; the lower orifice only sometimes has periods too.

grainne proinseas said...

James, these are amazing replacement punchlines! I should do this more often!
I'm not going to reveal the "real punchline" until at least one person other than yourself contributes a replacement punchline, tho.

ß. Andrigon said...

My friend Mrs Rachel E_____ suggests something along the lines of:

-Only one of them actually resembles a Pitt bull with lipstick.

Or some variant, the likes of:

-One wears lipstick & the other resembles an ugly wrinkly breed of dog. Et cetera.

Olaf Mary said...

ummmmm let us see....

damn, james' are just too good.

Hockey, Lips, Special Needs, Shooting the Shit, One you Roe into, the other you Wade out of (does that make any sense?) Ummmmmm
I'm no good at this.

grainne proinseas said...

okay, James and Rachel clearly came up with better ones than this, but the official punchline is:


not everything that comes out of her vagina is retarded

ß. Andrigon said...

Ah, so my initial instinct, that it had something to do with birthing special needs babies...

I don't know, my favorite was Liam's: One you Roe into, the other you Wade out of. Nothing like a little nonsensical supreme court humor.

earspray said...

only one can mechanically tear off the head of a turkey